12.03.2012

Kuvia Sakset&Jouluinen saksikoriste -vaihdosta!

Aivan ihania saksia ja saksikoristeita alkaa näkymään näissä kuvissa! En kirjoittele kuviin adjektiiveja tai muita kuvauksia :) Laitan vain keneltä kenelle. Kuvat kertovat puolestaan värit, tyylit jne. Kaikki ovat varmasti kauniita ja taidokkaasti tehtyjä! Mielenkiintoista on myös nähdä miten erilaisia saksia on vaihtoon löytynyt! Osa kuvista on lähetetty minulle sähköposiin, mutta osan olen poiminut blogeista. Toivottavasti tämä on ok!

Vielä puuttuu yhden osalta tieto, oletko Kaisa jo saanut omasi!?

Sarilta Ullalle

Ressulta Maijalle

Päiviltä Ressulle

Ullalta Vilmalle

Marjutilta Sarille

Ritvalta Jaanalle

Pirjolta Outille

Sari Sarkaselta Tuulalle

Jaanalta Katrille

Maijalta Mialle

Virpiltä Pirjolle

Tuulalta Marille

Marilta Minnalle

Mialta Virpille

Vilmalta Marjutille

Katrilta Päiville


Outilta Ritvalle

Kaisalta Kirsille

Kirsiltä Sarille



10 comments:

  1. Ihastuttavia molemmat

    ReplyDelete
  2. mun kuvaa tulee heti kun saan sen kuvattua tuli tänään

    ReplyDelete
  3. Olen saanut Maijalta ihanaa postia :) Jos Maijalla on parempi kuva kuin mun blogissa, niin varmaan sitä vois käyttää?

    ReplyDelete
  4. Anonymous4.12.12

    Täten ilmoitan, että tämä lähtee bloggailemaan nyt tänne, mistä löytyy myös saksikoristevaihtoa koskeva postaukseni.

    ReplyDelete
  5. Kirsi; Maijan blogissa on ihanat kuvat hänen lähettämästään vaihdosta. Sieltä varmasti sais kuvat kopattua tänne :D

    ReplyDelete
  6. Hei vilmalta ei tullut Marjolle vaan Marjutille

    ReplyDelete
  7. Ressulta on tullut viestiä minulle, että vaihto on tullut perille.

    ReplyDelete
  8. Minäkin olen saanut omani, mutta kun minulla ei ole sitä kameraa niin en voi ottaa kuvaa. Terkuin Kaisa

    ReplyDelete
  9. Hei! Sain vihdoin oman koristeeni itselleni!:) Kiitos Ulla!

    ReplyDelete
  10. Täällä käyn malttamattomana tähyilemässä.. Nyt ehtisi hyvin ennen jakautumista aloittaa uutta.
    Blogi on huonolla päivityksellä, mutta kuvia on tulossa jahka saan Isännän pyydystettyä kameran kanssa.

    ReplyDelete